Zsuffa Ákos a felnőttképzés szakértőjeként nagy tapasztalattal rendelkezik az iskolai és munkahelyi teljesítmény mérésben és növelésben is.

Innovációja segíthet csökkenteni az iskolai lemorzsolódást, és javíthatja a diákok teljesítményét. De miért is fontos Magyarországon az iskolai eredményesség növelése? Statisztikák szerint jelentős különbség van egy német és egy magyar diák eredményessége között, és nemzetgazdasági érdek is lenne erőfeszítéseket tenni a felzárkóztatásért. Hiszen az iskolai teljesítmény és eredmény a munkateljesítményt is előre jelezheti, azaz aki az iskolában gyengén teljesít, nagyobb eséllyel fog a munkahelyén is alulteljesíteni. Ez pedig nemcsak magának az egyénnek, hanem a munkaadóknak és az egész gazdaságnak is hátrányos.

Zsuffa Ákos innovatív módszere segíthet azonosítani, hogy mi állhat a gyenge teljesítmény hátterében, és a megoldásban is szerepet kaphat. A szakértő szerint ma az egyik legnehezebb dolog motiválni a tanulókat a jó teljesítményre.