Egyre több vállalat látja be, hogy az informatikai támogató szolgáltatásokat minden szempontból megéri kiszervezni külsős cégnek. A legfőbb és mindenek előtt járó ok a professzionalitás. Az alap feladatok a következők: hálózatfigyelés, -kezelés és biztonság, adatok biztonsági mentése és helyreállítása, hitelesítés, adatok tárolása és kezelése, folyamat végrehajtás, és a rendszer üzemeltetési- és támogatási szolgáltatások.

Ezek mellett az informatikai szolgáltató vállalat az ügyfél érdekében különböző specifikációkat zökkenőmentesen tud létrehozni. Rengeteg előnnyel jár, ha az informatikai támogató szolgáltatásokat kiszervezzük. Csökkenti a munkaerő és informatikai költségeket, hiszen a szerverek, használt hálózatok és biztonsági eszközök közül csak azt kell kifizetni, amelyiket ténylegesen használják. Garantálja az adatbiztonságot, a jogi megfelelést, ami egy házon belül kialakított informatikai részlegen nem biztos, hogy könnyen megvalósítható. Bármilyen kár érje a céget, a Kvazar.cloud szolgáltatása helyre tudja állítani az adatokat, legyen szó kibertámadásról, sima betörésről vagy természeti katasztrófáról. Így a vállalat azonnal háborítatlanul tudja folytatni tevékenységét.